סוגי השיעורים

sport and lifestyle concept - woman doing sports outdoors

עיצוב דינמי

שיעור אנרגטי המשלב תנועה וריקוד המורכב מקומבינציות פשוטות ומתפתחות לדרגות קושי שונות במטרה להעלות את הדופק ולשרוף קלוריות, מומלץ לפיתוח סבולת לב ריאה, חיזוק וחיטוב.
בנוסף הינו שיעור המשלב תנועה סטטית ודינאמית, תוך חיזוק כל שרירי הליבה ושימוש בשיווי משקל בשימוש עם אביזרים שונים. מחצית מהשיעור על מדרגה ומחציתו עבודת רצפה על מזרן.

Physically fit young woman doing a balancing excercise on a mat

פילאטיס

שיעור עם/בלי אביזרים הכולל חיזוק השרירים המייצבים ע"י סדרות שונות של תרגילים ברמות קושי שונות. התמקדות בגמישות וחיזוק שרירים תוך דיוק תנועתי ותנועות מבוקרות המאפשרות טווח תנועה מלא רחב במפרקי הגוף ובעמוד השדרה.

zzzz

זומבה

אירובי דאנס דרום אמריקאי המשולב עם צעדי ריקוד במטרה לשפר סבולת לב ריאה, לחזק ולעצב את הגוף. השיעור מורכב מקומבינציות שונות במקצבים משתנים, אוירה אנרגטית ומהנה המיועד לכל אוהבי הריקוד והקצב, ללא צורך בידע מוקדם.

pp

פלדנקרייז

שיטת פלדנקרייז הומצאה ופותחה על ידי הפיסיקאי והג'ודוקא ד"ר משה פלדנקרייז.השיטה הוגדרה על ידי מייסדה כ"חזרה לתנועה הטבעית" ומטרתה ללמוד לשכלל את יכולת התנועה באמצעות הרחבת המודעות העצמית של האדם לגופו.

sss

מתיחות וחיזוק

שיעור שנוצר על מנת לשפר את תנועת הגוף והשליטה בו תוך כיווץ והרפיית השרירים בצורה מבוקרת.

ddd

דאנס - פילאטיס

שיעור פילאטיס המערב בתוכו אלמנטים מעולמות הבלט הקלאסי, מודרני וג'אז ולוקח את הפילאטיס צעד אחד קדימה. שיעור אינטנסיבי העובד על כוח, גמישות, חיזוק שרירי ליבה יציבות ושיווי משקל, מלווה במוזיקה לכל אורך השיעור ומסתיים בהרפייה.

 

Young woman doing yoga exercise

יוגה - לאטיס

שיעור אינטגרטיבי השואה מעקרונות והפילאטיס יחדיו, מטרתו חיזוק שרירים מייצבים והבאת הגוף למצב תנועה אופטימלי תוך תרגילי חיזוק וגמישות.

צוות מורי מרכז הפיטנס

צור קשר

רחוב הנחילות 2 פינת הגליל, כרכור

077-7660650

153-777660650

elementdnc@gmail.com